Суд відмовив «ПриватБанку» у спробі стягнути з клієнтки заборгованість за кредитним договором. Фото: ілюстративне з pixabay.com
Банк зазначив, що жінка заборгувала понад 50 тисяч гривень.
Хмельницький апеляційний суд відмовив «ПриватБанку» у спробі стягнути з клієнтки заборгованість за кредитним договором у розмірі 53 924 гривні. Повідомили у пресслужбі суду.
Згідно з матеріалами справи, клієнтка користувалася кредитною карткою банку з 2014 року по 14 червня 2023 року. А 15 червня 2023 року вона підписала заяву через систему Приват24 про приєднання до нових умов та правил надання банківських послуг й отримала додаткову кредитну картку «Універсальна» Gold. Однак того ж дня з її рахунку було знято 47 359 гривень, що жінка вважає несанкціонованою операцією.
Натомість банк звинуватив клієнтку в тому, що вона через власну необережність передала доступ до своїх банківських даних (логін, пароль, ПІН-код) третім особам, що дало змогу провести платіжні операції. Крім того, вона не повідомила банк про проблему одразу, а звернувшись лише через кілька днів.
«За таких обставин, ризик збитків від здійснення операцій та відповідальність несе користувач, а не банк, оскільки спірні платіжні операції були здійснені в будь-якому випадку до повідомлення про те, що відповідачка їх не робила», – зазначив банк.
Вивчивши матеріали справи Апеляційний суд погодився з попереднім рішенням Новоушицького районного суду, що банк не зміг довести, що саме клієнтка своїми діями або бездіяльністю сприяла несанкціонованому доступу до її рахунку.
Тому суд постановив залишити рішення про відмову у задоволенні позову без змін. Однак зменшив суму компенсації за витрати на правничу допомогу, яку банк мав виплатити клієнтці, з 10 до 3 тисяч гривень.
Нагадаємо, раніше Хмельницький апеляційний суд стягнув з «Ощадбанку» 55 тисяч гривень, які були списані з рахунку пенсіонера в квітні 2023 року.
Читайте також: У Хмельницькому завершили будівництво укриття для гімназії в мікрорайоні Ружична: який вигляд воно має