Математичний квест для хмельницьких ліцеїстів влаштували активісти

За інформацією: Суспільне Хмельницький.

Ліцеїсти Хмельницького ліцею №2 під час проходження математичного квесту. Фото: Суспільне Хмельницький

Шістнадцять учнів Хмельницького ліцею №2 грали в математичний квест "Марафон Перемоги". Його влаштували менеджери громадської організації "Центр досліджень і консультацій", розповідає проєктна менеджерка школи аналітики Ірина Білявець. За її словами, такі ігри вони хочуть організовувати в усіх навчальних закладах громади, потрібна тільки згода адміністрацій.

Учні 7-11 класів Хмельницького ліцею №2 математичний квест розпочали з математичної руханки. У квест грають учні з різних класів, між собою усі навіть не знайомі, каже одиннадцятикласниця Анастасія Чорна. Вона зізнається: "Чесно кажучи, мене не поставили до відома, хто входить в нашу команду. Зараз побачимо".

Про себе дівчина розповідає: з математикою товаришує, тому команду не підведе.

"Я в цілому відмінниця, і з математикою в мене також все доволі-таки непогано", — говорить Анастасія.

Менеджерка громадської організації "Центр досліджень і консультацій" Вікторія Пархомець розповідає: у цьому ліцеї одразу схвалили пропозицію провести квест.

"Ми шукаємо активних вчителів, які не просто ходять на свою роботу, а які дійсно намагаються дати дітям більше, ніж вимагають їхні посадові обов'язки", — каже менеджерка.

Учителька математики ліцею Наталія Никитюк говорить: ідея їй одразу сподобалася, та вона гадки не має, якими будуть завдання.

"Математика — це логіка, тому, думаю, тут буде більше логічних завдань", — говорить вчителька.

Ліцеїсти Хмельницького ліцею №2 під час математичного квесту. Фото: Суспільне Хмельницький

Саме ця вчителька – ініціатор проведення квесту. Каже: 30 років вона викладає в цьому навчальному закладі алгебру й геометрію і вітає будь-яку ініціативу, яка мотивує вивчати точні науки.

У чотирьох командах — по четверо ліцеїстів, кожен з яких мав виконати за визначений час 16 завдань. Софія Малахова перше завдання здає завчасно. Каже, було неважко.

"Завдання були на віднімання й додавання дробів", — говорить учениця.

Ця дівчина, як і Анастасія Чорна — внутрішньо переміщені. Таких у школі, каже вчителька, чимало, і почуваються ці діти в новому середовищі добре.

Обов'язковою умовою цього квесту була участь у ньому дітей з числа ВПО та допомога членам своєї команди. Як каже Вікторія Пархомець, це — для соціалізації внутрішньо переміщених осіб.

У громадській організації «Центр досліджень і консультацій» реалізуються кілька проєктів для навчання, працевлаштування й соціалізації ВПО. В тому числі й такі активності для школярів, розповідає проєктна менеджерка Ірина Білявець.

"Це популяризація таких складних наук, як математика, фізика, хімія. Сьогодні саме про математику: алгебру й геометрію. Діти розв'язують завдання, вони йдуть поетапно і отримують довгоочікуваний ключ. Ключ до свого успіху і до перемоги", — розповідає Ірина Білявець.

За її словами, такі квести менеджери готові проводити в усіх навчальних закладах громади.

Новини Хмельницького