Слово «милосердя» стало не просто порожнім звуком в сучасному суспільстві – це поняття популяризується, просувається в маси і стає мейнстримом.
Одним з таких популяризаторів виступає сервіс «Дельта-Фінанс» (ДельтаКредит) зі своїм проектом «Дельта Милосердя».
Давно вже саме милосердя переросло в конкретну допомогу тим, хто опинився в біді, сьогодні такі дії можна назвати дуже значущим словом – «благодійність».
На щастя, в Україні переважній кількості жителів знайома благодійність, багато хто має до неї ту чи іншу ставлення – хтось керує благодійним фондом, хтось просто допомагає фінансово тим, хто опинився в складних життєвих обставинах. Однак, це рух потребує популяризації, щоб залучати якомога більше людей до благодійності, доносити до підприємців і бізнесменів про необхідність ставати соціально відповідальним бізнесом.
Що являє собою проект «Дельта Милосердя»?
Сьогодні в країні працює маса благодійних організацій, в розмах діяльності яких становить від допомоги хворим дітям до допомоги бездомним тваринам. На жаль, навіть наявність таких фондів не здатне охопити всіх, хто дійсно потребує допомоги. Причина цього – брак фінансових ресурсів. Як можна частково вирішити цю проблему і популяризувати фінансування благодійних фондів? Залучати малий бізнес.
«Дельта Милосердя» – це соціальний проект одного з таких представників малого бізнесу, сервісу «Дельта-Фінанс» (Дельтакредит). Стартом цього грантового конкурсу «Дельта-Фінанс» показує приклад того, як малий бізнес може сприяти популяризації благодійності та зробити перший крок до того, щоб змінити життя на краще.
Суть грантової програми «Дельта Милосердя»
У чому ж сенс даного соціального проекту від «Дельта-Фінанс»? Як вже говорилося раніше, привернути увагу малого бізнесу до благодійних організацій, а також заохочувати самі благодійні фонди до розвитку і активної діяльності.
Організація-учасник проекту повинен розробити і надати благодійний проект в рамках бюджету «Дельта Милосердя». Цей проект буде презентований в рамках конкурсної програми, переможців визначить журі.
Грантовий фонд становить 30 тис. грн.
Один з грантів в 20 тис. грн БФ може отримати на реалізацію благодійного проекту. Це може бути як окремий проект, або ж сума співфінансування до більшого проекту переможця.
Грант в 10 тис. грн отримає інший переможець і зможе використовувати ці гроші для адміністративних потреб.
Даний конкурс розрахований не тільки на благодійні фонди. У ньому можуть взяти участь також і громадські організації різного спрямування. Обмежень за спрямованістю діяльності немає.
Одна організація або фонд можуть подати заявку на участь для отримання одного з грантів. Тобто, фактично буде два переможці, один з яких отримує 20 тис. грн для фінансування свого проекту (або співфінансування, наприклад, великого проекту), а другий переможець отримує 10 тис. грн для покриття адміністративних витрат.
Необхідно відзначити, що участь в такого роду грантової програми не тільки дає відчутну фінансову вигоду. Інформаційний охоплення, який отримують всі без винятку учасники проекту, також несе смислове навантаження. Проект отримує впізнаваність у вузькому колі, однак, це дозволяє йому в подальшому отримати більш широкого формату рекламу.
Цей же аргумент справедливий буде і для тих компаній, які можуть виступити грантонадавачами. Якщо представник малого бізнесу не тільки виробляє певну продукцію або послуги, але і бере участь в соціальних проектах, це виводить компанію на якісно новий рівень, робить її особливо значущою в очах справжніх і потенційних клієнтів, робить її міцною ланкою підприємницького сектора.
Щоб взяти участь, достатньо подати заявку через офіційний портал «Дельта Милосердя», перейшовши за посиланням https://deltafinance.com.ua/delta-miloserdya / .
Проекти для конкурсу будуть прийматися до 17 грудня поточного року (організатори продовжили на прохання учасників). Це не перший перший такий соціально важливий проект «Дельта-Фінанс», який, з упевненістю можна сказати, задасть новий тренд кооперації малого бізнесу і соціальних фондів.